Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ-ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ!!!




Ένα παιχνίδι με ερωτήσεις για τα έθιμα του Πάσχα. Μόλις απαντήσεις σωστά, πατάς επόμενο και μεταφέρεσαι στην επόμενη ερώτηση.









1)Η Εύη Τσιτιρίδου Χριστοφορίδου, μοιράστηκε μαζί μας την έμμετρη απόδοση του βιβλίου της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου "Πασχαλιά και πασχαλίτσα".
Το ηχογράφησε για τα παιδιά του έργου μας. Εμείς το κάναμε βιντεάκι για τα παιδιά μας!
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ👈👈
για να ακούσετε την αφήγηση



Μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω το ποίημα.



2) Πασχαλινό ποίημα από την Ιωάννα Κυρίτση Τζιώτη


  
       1η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝH ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤA :
  1. Μου διαβάζει κάποιος μεγάλος το ποίημα: Πασχαλιά και Πασχαλίτσα.
  2. Προσπαθώ με τη βοήθειά του να καταλάβω το  περιεχόμενο του.
  3. Ζωγραφίζω ό,τι μου άρεσε από αυτό το ποίημα.
  4. Γράφω το όνομά μου και τον τίτλο του.
  5. Το βγάζω φωτογραφία και το στέλνω στο viber.
     2η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝH ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤA :
  1. Μου διαβάζει κάποιος μεγάλος το ποίημα: Τι είναι το Πάσχα;
  2. Προσπαθώ με τη βοήθειά του να καταλάβω το  περιεχόμενο του.
  3. Ζωγραφίζω ό,τι μου άρεσε από αυτό το ποίημα.
  4. Γράφω το όνομά μου και τον τίτλο του.
  5. Το βγάζω φωτογραφία και το στέλνω στο viber.
Μπορείς να ζωγραφίσεις, αν θέλεις, όποιο από τα δύο ποιήματα σου άρεσε περισσότερο ή και τα δύο ποιήματα ή και κανένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΞ...ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ-ΤΜΗΜΑ 2

     Ένα πολύ μεγάλο μέρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το αφιερώσαμε στα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Μιλήσαμε για τα έθιμα του τόπου...